Gratis verzending
Achteraf betalen met Klarna
Trustpilot

Veelgestelde vragen

Bestelling en levering

Wanneer kan ik mijn product verwachten?
Bestel je op werkdagen voor 17:00 uur, dan wordt deze dezelfde dag nog verstuurd via PostNL. In 95% van de gevallen heb je het pakketje dan de volgende dag al in huis.
Wordt mijn horloge geleverd in originele verpakking?
Ja, alle horloges worden geleverd in originele verpakking met een (instructie)boekje en indien aanwezig een echtheidscertificaat.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Het is zeker mogelijk om een bestelling te wijzigen of annuleren zolang deze nog niet is verstuurd. Is de bestelling al wel verstuurd, dan kan je gebruik maken van onze gratis retourservice.
Ik wil het horloge graag eerst bekijken en later betalen. Kan dat?
Ja, je kunt kiezen voor achteraf betalen via Klarna. Dan heb je na aankoop 2 weken de tijd om het horloge te bekijken en dan pas te betalen. Deze functionaliteit is momenteel alleen beschikbaar in Nederland.

Betalen

Mijn kortingscode werkt niet. Wat nu?
Wat vervelend om te horen. We kijken graag met je mee om je verder te helpen. Wacht nog wel even met het plaatsen van je bestelling, aangezien we de kortingscode achteraf niet aan je bestelling kunnen toekennen. Je kan ons bereiken via info@watchdiscounter.nl, WhatsApp via +31 (0) 6 34 02 43 87 of telefonisch op +31 (0) 850161343.
Waar verzilver ik mijn kortingscode?
Je kunt je kortingscode verzilveren tijdens de 2e stap in het winkelwagentje. Wanneer je op “ga door met bestellen” klikt kom je op de pagina om je gegevens in te vullen. Aan de rechterkant van het scherm vind je een veld met “Korting”. Vul hier je code in en druk op “toepassen”. De korting wordt dan automatisch verrekend.
Kan ik meerdere kortingscodes gebruiken?
Per bestelling is er een limiet van 1 kortingscode. Bewaar de 2e goed voor een volgende bestelling.

Retour en ruilen

Als ik een horloge terug stuur, krijg ik dan mijn geld terug?
Ja, zolang dit binnen 30 dagen is en het horloge onbeschadigd, ongedragen en is voorzien van alle toebehoren. Wanneer we het horloge retour hebben ontvangen wordt binnen 2 werkdagen de terugbetaling in werking gesteld. Afhankelijk van welke bank je hebt duurt dan dan nog 1-2 werkdagen.
Ik wil het horloge cadeau geven, maar weet niet zeker of de ontvanger het mooi vindt. Mag het horloge eventueel retour?
Ja, je kunt het horloge tot 30 dagen na aankoop gratis retourneren. We vragen je alleen wel deze onbeschadigd, ongedragen en voorzien van alle bijbehoren naar ons terug te sturen.
Hoe lang duurt het voordat mijn retour is verwerkt?
Wij streven ernaar dit zo snel mogelijk te doen en wel binnen 1-2 werkdagen. Echter kan het tijdens drukke periodes wel eens gebeuren dat het iets langer duurt, maar gegarandeerd binnen 5 werkdagen. Op het moment van verwerking ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging.
Hoe stuur ik mijn product retour?
Dit kan via ons retourportaal op onze website, te volgen via deze link: https://watchdiscounter.shipping-portal.com/returns/. Hier kun je een retourlabel downloaden en het product gratis naar ons retourneren.
Ik wil het horloge cadeau geven, maar weet niet zeker of de ontvanger het mooi vindt. Mag het horloge eventueel retour?
Ja, je kunt het horloge tot 30 dagen na aankoop gratis retourneren. We vragen je alleen wel deze onbeschadigd, ongedragen en voorzien van alle bijbehoren naar ons terug te sturen.

Over de deals

Ik zie een teller lopen bij de deals. Kan ik gewoon wachten met bestellen tot de laatste dag?
We kunnen de voorraad niet garanderen. We proberen dit natuurlijk zo goed mogelijk in te schatten, maar ons advies is: wacht niet te lang!
Ik zie het horloge elders ook onder de vanafprijs te koop staan. Waar is deze vanaf prijs op gebaseerd?
De "vanaf"-prijs is een adviesverkoop prijs die door de merken zelf wordt uitgegeven. Dit betekent niet dat dit de prijs wordt zodra de deal is afgelopen, we zijn ten slotte een dealsite ;-). Onze deals en prijzen hangen af van de inkoop/ voorraad. Wij doen ons best altijd een scherp mogelijke prijs te bieden.
Het horloge dat ik wil bestellen geeft de melding "uitverkocht". Wat nu?
Dit houdt in dat het door jou gekozen horloge helaas is uitverkocht. Neem contact met ons op via info@watchdiscounter.nl, WhatsApp via +31 (0) 6 34 02 43 87 of telefonisch op +31 (0)850161343. Misschien kunnen we je al vertellen wanneer dit horloge weer op voorraad is.
Zijn de "gemiste deals" ook te koop?
Het kan zijn dat we een product die tussen de gemiste deals staat nog op voorraad hebben en dan is deze zeker te koop. Echter komen er wel €10 administratiekosten bij.

Producten en merken

Verkopen jullie originele horloges?
Ja, we verkopen uitsluitend 100% originele merkhorloges.
Hebben jullie ook een fysieke winkel?
Wij verkopen uitsluitend online. We hebben een kantoor in Harderwijk waar je op afspraak natuurlijk van harte welkom bent :-).
Hoe verwijder ik schakels uit mijn horloge?
Je hebt hiervoor verschillende mogelijkheden. Je kunt dit door een juwelier laten uitvoeren of door ons horloge atelier. Hier gaan echter ca. 2-3 weken overheen. De kosten bedragen circa €20,-- incl BTW en verzendkosten.

Garantie en defecten

Zit er garantie op het horloge?
Ja, er zit 2 jaar garantie op het uurwerk. Water- en valschade vallen hier niet onder. Uiteraard denken we altijd met je mee voor de beste oplossing.
Mijn horloge is stuk gegaan binnen de garantietermijn. Wat moet ik doen?
Elk geval is anders en daarom willen we je vragen hiervoor contact met ons op te nemen via info@watchdiscounter.nl of telefonisch op +31 (0)850161343.
Kan ik mijn horloge bij jullie laten repareren?
Jazeker, wij kunnen je horloge voor je repareren. Wij laten reparaties extern uitvoeren, dus houd wel rekening met enkele weken reparatietijd.
Wat kost het om mijn horloge door jullie te laten repareren?
Hieronder een overzicht van de reparaties die wij uitvoeren en bijbehorende kosten. Deze kosten zijn inclusief het terugsturen van het horloge (van ons naar jou).
  • Band inkorten: € 20,00 incl. btw
  • Sluiting vervangen: € 25,00 incl. btw
  • Waterschade: € 60,00 incl. btw
    (Vervangen van uurwerk + service + batterij)
  • Band/kast combinatie: € 100,00 incl. btw
    (Behoud van het huidige uurwerk)
  • Uurwerk reparatie + service en batterij: € 60,00 incl. btw
  • Wijzers / indexen terugzetten: € 30,00 incl. btw
  • Kroon vervangen: € 40,00 incl. btw
    (Inclusief nieuwe kroon)
  • Batterij vervangen + waterdichtheid: € 25,00 incl. btw
  • Steentjes terugplaatsen: € 30,00 incl. btw
  • Uitdampen: € 30,00 incl. btw
Let op: dit is een prijsschatting. Elk geval is namelijk anders en de daadwerkelijke prijs kan daarom per geval verschillen.
Gratis verzending
Op alle producten
Achteraf betalen
Veilig via Klarna
Voor 17:00 besteld
Vandaag verzonden (ma-vr)
Trustpilot