Gratis verzending en retour
Achteraf betalen met Klarna
Trustpilot

Retourlabel dowloaden

Een product retourneren

Naast verkopen krijgen wij dagelijks ook veel retouren binnen. Logisch, want je wil als consument natuurlijk de mogelijkheid hebben je product te zien, voelen, passen, de mening van een ander te horen of het cadeau te doen. Dit kan betekenen dat het bij ontvangst toch niet is wat je ervan had verwacht en je bestelling graag terug wilt sturen. Als het product voldoet aan de door ons gestelde retourvoorwaarden zeggen wij: Geen probleem!

Wij willen graag een stukje van onze kant van dit proces laten zien en hiermee hopelijk wat meer bewustwording creëren. Wij ontvangen dagelijks erg veel retouren. Uit onderzoek is gebleken dat de helft van de Europeanen al denkt aan retourneren van een product nog voordat ze het überhaupt hebben aangeschaft. Dit geeft al aan hoe groot de impact van retouren kan zijn voor een webshop. Gelukkig zijn er heel veel mensen die hun product volgens onze retourvoorwaarden terug sturen, waardoor het retourproces snel kan verlopen en de terugbetaling meteen geregeld kan worden. Dit is voor beide partijen natuurlijk erg fijn! Helaas komt het ook (nog te vaak) voor dat producten niet volgens onze voorwaarden terug gestuurd worden. Het komt voor dat producten gedragen of beschadigd zijn, het folie verwijderd is, het doosje ontbreekt of er boekjes missen. Dit zorgt ervoor dat ons retourproces erg vertraagd wordt, het product weer verkoop klaar gemaakt dient te worden of zelfs niet meer verkoopbaar is en in het ergste geval wij het retour niet kunnen aannemen of een percentage van het aankoopbedrag moeten inhouden. Graag willen we het gratis verzenden én retourneren blijven aanbieden, maar hier kunnen we soms wel wat hulp bij gebruiken om ook onze scherpe prijzen te kunnen blijven behouden.

Onderstaand ons retourproces met voorwaarden (die naar onze mening niet al te onredelijk zijn 😊)

Retourproces:

1. Genereer je retourlabel via ons retourportaal.
2. Vul op je pakbon de reden van retour in.
3. Voeg deze pakbon toe aan je pakket.
4. Plak het label op het pakket.
5. Breng je pakket naar een DPD pakketshop

Retourvoorwaarden:

1. Het horloge is ongedragen / onbeschadigd.
2. Het horloge is voorzien van*:
- origineel beschermfolie
- originele verpakking
- boekjes en toebehoren
3. Binnen 30 dagen kosteloos retour**

* Indien dit niet het geval is houden wij € 5,- van het aankoopbedrag in

** Dit geldt enkel voor labels aangemaakt via ons retourportaal en bij eventuele retouren buiten de 30 dagen worden deze kosten in rekening gebracht. (dit kan enkel in overleg)

Nu contact opnemen

Heb je een vraag, opmerking of twijfel je ergens over? Neem dan gerust even contact met ons op. Dat kan eenvoudig per telefoon, WhatsApp of e-mail. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 09:00 - 17:00 uur. Als je ons mailt proberen we binnen maximaal 24 uur jouw vraag te beantwoorden.

Gratis verzending
Op alle producten
Achteraf betalen
Veilig via Klarna
Voor 22:00 besteld
Vandaag verzonden (ma-vr)
Trustpilot